Hej allesammans! :D

Yay, jag har min enda lediga dag på hela veckan idag. Hur är det med alla? Det är varmt och jag väntar på min familj, har köpt onödiga skor men som jag egentligen behöver till jobbet, uttökat mitt fiskantal och städat lägenheten. Emy fyllde 21 i helgen, jag tycker att alla ska gratta henne i efterskott om ni inte redan gjort det ^^

Själv skulle jag skicka iväg ett sms till henne, men det fastnade i utkorgen för det var så dålig mottagning på jobbet, och jag upptäckte det inte förrän två dagar senare, snacka om pinsamt! Men Emy förstod att det bara var ett litet misstag så hon förlät mig ganska snabbt :P Men pinsamt ändå, hon var så noga med min födelsedag och så missar jag att min grattning kom fram.

Hoppas er dag blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0