Hjärta till er

God morgon allesammans!

Responsen jag fått från er läsare hittills är helt GAAAH att ta del av. Jag blir så himla glad över era kommentarer, även att många av dem påpekar sorgen i att Bastian och Max inte längre är tillsammans, gläds jag åt att jag verkar ha gjort rätt. Jag tror att Emy känner likadant när hon läser kommentarerna till sina kapitel, det är ju genom er vi får ork att fortsätta när det känns riktigt jävligt. Det är en överväldigande känsla att veta att ni tycker om någonting som vi skriver. Så ni vet.

Egentligen ska inte sådana här kärleksförklaringar skrivas när man precis kommit upp ur sängen, men jag ville bara göra er uppmärksamma på att jag super in mig av minsta lilla ni kommenterar :)

Kommentarer
Postat av: IL

du ska absolut vara stolt över ditt kapitel :D ni ska vara stolta över hela berättelsen för den är kärlek.

jag läste i en bok igår och allvarligt så störde jag mig flera gånger på att den är skriven så dålig, när man jämför med hur ni skriver alltså.



och jag hoppas verkligen (stirra på) att ni låter bastian och max bli tillsammans igen! snälla? :(

2009-07-09 @ 10:01:16
Postat av: Emilie

Aw, så himla söt du är :) Jag är glad över att det har blivit någon av kärleken mellan Max och Bastian, och att andra vill ta del av det. Haha, ja du, jag kommer på mig själv att störa mig på andra böcker, men jag säger aldrig något högt för jag är medveten om att jag inte är perfekt heller :P



Jag kan inte säga någonting om hur det kommer se ut i framtiden för våra killar, för det skulle förstöra hela fortsättningen :) Men fortsätt läs och hoppas, det är det enda jag kan säga i nuläget ^^

2009-07-09 @ 10:07:20
URL: http://jaddas.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ett hjärta till från mej!

2009-07-09 @ 11:50:14
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

fin blogg!

2009-07-09 @ 15:50:40
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: D.

ja ni är helt fantastiska, man vill ju inte att historien någonsin tar slut. Kommer antagligen kännas exakt likadant som då när man läst ut sista raden på sista HP boken nördar mig

2009-07-09 @ 19:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0