Rubrik

Hej Allesammans!

Jag sitter hemma hos familjen och lapar sol. Det är tänkt att jag åker hem senare under dagen men för tillfället njuter jag bara av att vara i mammas sällskap. Var och hälsade på hos min morfar igår och jag säger inte mer än att det inte alls är bra. Jag ska dit nästa vecka med för jag tål inte att tänka på att det kanske var sista gången jag såg honom.

Jag har inte fått kapitlet av Emy än, men det tar väl inga större tider. Tänkte ringa henne idag för vidare information. Därefter ska jag skriva om det innan det skickas till betaläsare, sen ska Emy se över det igen och sen är det dags för kapitlet att lämna sitt bo. Hoppas att allt går vägen!

Jag ska gå och titta till mina marsvin nu, de är ute på grönbete :P Ha en fin dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0