Kapitel 19 - work in progress

Hej!
Designen på bloggen är fruktansvärd just nu, men jag tror att jag lämnar det därhän till dess att jag har fått ut kapitel 19, eller om Emilie känner sig manad. Hon är duktig på sådant!

Kapitel 19 går framåt och jag hoppas att den här bloggen kan få mig att skriva lite oftare. Det är så svårt att få tid och jag har alltid dåligt samvete för att jag inte hinner.

Senare ikväll eller imorgon kommer jag att lägga upp en liten bit ur kapitlet, så att ni själva får läsa lite ur det. Det kommer vara ganska random och förhoppningsvis kommer det inte att avslöja speciellt mycket.

Have faith people!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill ha "smakprov" nuuuuu :D:D

2009-03-27 @ 23:43:12
URL: http://emelieismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0