Måndaag ^^

Hej allesammans!

Jag sitter här och filar lite på kapitel 20 och är glad att jag faktiskt kommit igång till en viss början. Egentligen borde jag väl tänka lite på skolarbetet och så, men det blir lätt att man svävar iväg när man har att göra med Max och Bastian. Jag borde förövrigt vara riktigt nervös för morgondagen vilket jag inte är ännu, jag är bara grymt hungrig och jag får ingen mat förrän om ett par timmar :P I det här hushållet är det mannen som står för maten och kvinnan står för, eh ja, jag tittar på ibland ^^

I vilket fall som helst så vill jag bara tacka er läsare typ tusen gånger om för all uppmärksamhet kapitel 19 fått. Jag vet att det är Emy som skrivit det men jag super in alla goa kommentarer direkt till hjärtat eftersom att Max och Bastian även är mina två små skyddslingar. Jag vet att det här inlägget är osammanhängande och har noll funktion, men jag tänkte bara visa att bloggen lever även om det går lite trögt med skriverierna ibland ^^

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-11 @ 16:32:36
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Mickis

Men det är ju härligt att höra att kapitlet går framåt! :D

2009-05-11 @ 17:39:51
Postat av: HALEY

Kapitel 19 blev verkligen superbra, och man fattar att det tog tid att skriva med take på... eh... innehållet (jag grät mig igenom halva kapitlet).

Klart skolan går först, oroa er inte för oss fans, vi väntar tålmodigt (med högafflar, facklor och ett mindre häxbål om ni gör nått mer taskigt mot de små pojkarna, men, ehem, det kan vi ignorera nu).

Ni skriver skitbra, glöm aldrig det.

2009-05-11 @ 19:48:01
URL: http://flumguarantee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0