Emilie lever



(jag kör ett lopp med alla Twilightböcker bredvid plugget)



Hej allesammans. Jag tänkte bara säga att jag ger massa tid till att tänka på er varje dag fast att jag kanske inte visar det tillräckligt bra. Plugget går väl bra, men statistiken känns förjävlig (Det är så hemskt att det inte borde ingå i utbildningen). Lyckades dock få vg på förra tentan. En tung sten släpptes från mitt hjärta.

Pratade med Emy idag, om våra planer inför den nittonde november (hon, jag och två av våra kompisar ska gå på nattvisningen av New Moon, den där ni vet när man ser första filmen först och sen andra) och våra englandsplaner nästa år. Det ska bli så roligt att göra det med dig!

Jag saknar Emy grymt mycket varje dag som går, lite mer för varje dag jag inte får träffa henne. Det känns så tomt och livlöst i stan utan hennes skratt och hennes kvicka roligheter, hennes fina hår och underbara leende. Jag saknar att få öppna mitt hjärta till någon som öppnar sitt hjärta för mig. Oj, det låter som att det är värsta kärleksförklaring till Emy! :D Kanske är det så, en väns kärleksförklaring till en vän.

Kommentarer
Postat av: sunny

vilken häftig hårfärg du har ^^



hur går det för emy med kapitlet? :) jag fick aldrig något svar i gästboken på jäddas-sidan.

2009-11-16 @ 14:49:32
Postat av: Emilie

Sv Sunny : Tackar, det är väldigt rött just nu. Eller ja, just nu så är det dags för färgning men det är skitsamma ;D



Jag vet faktiskt inte hur det går med kapitlet. Vi har haft mycket att göra och det har blivit få förfrågningar från min sida. Men jag träffar henne på torsdag :)

2009-11-17 @ 09:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0