Svar till Emy

Emy, jag svarar här så länge tills jag vet vart jag ska svara riktigt. Jag vet hur det är med tentaplugg så jag förstår att du inte har kunnat eller hunnit höra av dig, men jag vet att du finns där i alla fall, det räcker nog väl för mig <3

Nu klarade jag ju hemtentan trots allt, det var bara tjall på systemet, men ja, jag behöver lita mer på mig själv och jag borde förstå att jag kan och att jag inte är dålig, speciellt med tanke på individ och grupptentan, men ändå. det är så svårt att tro på sig själv när jag inte känner att jag är värd någon tro.

Du är en av de finaste vännerna jag har <3
Jag vet inte hur det är riktigt med kurserna, men jag ska söka nu i helgen tänkte jag. Vi kan ju höras av om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0