Ett sånt där inlägg som skrivs bara för att

This is one of those.

I alla fall ville jag bara meddela er om att jag faktiskt börjar må bättre så smått. Jag har städat upp i min lya och allt känns lite bättre när man har rent och snyggt runt omkring sig. För en vecka sedan såg det förjävligt ut här, och jag orkade inte ta tag i någonting.
Lite konstigt är det, men för varje bok man ställer tillbaka och varje papper man slänger så känns det som att livet strukturerar sig lite också.

Jag är sjukt nöjd med resultatet faktiskt, oc jag har det ändå rätt mysigt är. Jag hoppas verkligen att nästa höst blir mycket, mycket bättre än den förra.


Härom natten satt jag och tänkte på JÄDDAS och insåg att det finns en hel del scener som ger mig nostalgi. Alla repliker och MSN-konversationer och så.



Om en liten stund lägger jag upp ett smakprov! Inte speciellt spännande del, skulle jag tro, men i alla fall något som plåster på såren.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag saknar dig.

2010-01-18 @ 16:05:13
URL: http://jaddas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0