hej?

Om ni undrar så kommer jag, Emilie, inte in på fefo överhuvudtaget. Jag vet inte varför men sidan fungerar inte för mig. Jag vet inte hur det är för er? Anledningen till att nästa del av den lilla novellen inte dykt upp är att dokumentet är uppslukat av jorden. Jag måste hitta det innan det kan komma något mer :I

Har ni några planer för sommaren? Själv har jag precis fått godkänt på min c-uppsats som jag jobbat 24/7 med. Nu gäller kompletteringar och sedan jobb. Jag har ingen direkt semester att tala om, förutom sex dagar i england som ska avnjutas med Emy, Pernilla och Therese.

Jag hoppas att ni finns kvar här, någonstans.

love
Emilie

Kommentarer
Postat av: Natalia

Grattis till c-uppsatsen! Måste var sjukt skönt...

Och noooooo, varför funkar inte fefo för dig? Själv har jag inte varit inne på år... :(

2010-06-22 @ 13:08:25
Postat av: Tilda

Måste säga samma sak som tidigare kommenterare (kan man ens säga så?)

Dessutom... kan ni ändra den ljusrosa texten, jag ser den inte alls D: förvirrad

Och det är klart att vi är kvar vi har ju alla Max/Bastian-feber~

2010-06-22 @ 22:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0