Vändning



Idag, när jag mötte upp Emy, beklagade jag mig för att jag har noll i inspiration för kommande kapitel. Jag pratade om att jag inte fick ned ett ord på papper och att jag inte visste hur jag skulle få kapitlet att fungera. Jag har ett arbete pågående just nu som tar min tid, men det skrivs med en annan kurskamrat så jag har inte fullt ansvar för den biten.

Men så öppnade jag dokumentet och synade det jag skrivit.

Och vet ni?

Nu är kapitlet snart 7 sidor långt och jag har tänkt att fortsätta en stund till! :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Great! :D

2011-04-28 @ 18:23:59
URL: http://fantiserar.blogg.se/
Postat av: Ira

Ganbatte! ^^

2011-04-29 @ 00:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0