Överflödiga ord

Åh!


Här har jag varit och jobbat och kommer hem helt ledbruten och
så ser jag att ni, världens (universums) finaste läsare, kommit med massa frågor och gud vet vad till den kommande videobloggen. Haha, jag vågar ju knappt tänka på det, jag som pratar skrovligt och hemskt :P Nä men ni ska bara veta hur mycket era ord glädjer mig. Jag och mina nära har det tufft nu och alla era peppiga ord får mig att bli alldeles varm om hjärtat.

Än så länge står kapitlet på is, men det finns två förklaringar till det. Den ena är väldigt privat - och den andra handlar om att min magisteruppsats ska in om två veckor! Det känns helt sjukt stort och jag är osäker på om jag kommer klara det men jag sitter dag och natt med att försöka få den färdig. Jag går upp sju på morgonen och kommer i säng cirka halv två om nätterna och sen ja, jäkla evighetscirkel. Men jag hoppas och HOPPAS på att jag kommer bli färdig den här gången och då kommer det finnas så mycket mer tid för lite Baxterapi.

Ni är finast, kom ihåg det.
Kärlek från mig // Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0