Emy på besök

Emy kommer förbi hos mig idag efter att hon varit hos tandläkaren. Det har inte blivit mycket mer på kapitlet sedan hon läste för jag har haft fullt upp med att få klart ett arbete. Men i helgen ska jag få lite gjort :) Jag kommer åka hem till mina föräldrar i helgen eftersom min mamma fyller år och vi ska fira henne och jag ska få lite frisk luft i mig (som inte innefattar avgaser från trehundramiljonerbilarochbussar).

Ska ni göra något speciellt i helgen? :) Jag har lovat mamma att hjälpa till i trädgården :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

: DDDDDD Skrivskriv

2011-05-09 @ 12:40:54
Postat av: Albin

Hej, Hur är det med dig? :)



Läs gärna min blogg som INTE är som alla andras, som inte handlar om "hiss och diss" utan som tar upp intressanta saker som kärlek och annat! Du kommer inte att ångra dig om du börjar läsa, kolla gärna under kategorin "KÄRLEK" står mycket bra där!



www.nallou.blogg.se



//NalloU

2011-05-09 @ 13:33:18
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0