TEASERS.

I övrigt, här följer tio enormt spännade repliker och meningar ur kapitlet utan något som helst sammanhang. Enjoy!

1.   ”Jag är en sån jävla tönt…jag vågar inte. Jag vågar inte.”

2.      ”Ingenting. Jag väljer ingenting.”

3.       Jävla Armani Code.

4.       Fan, vad han luktade skit.

5.      En tom människa, men ändå någon med tjugotre kromosompar.

6.      Antagligen gned han också in diverse kroppsvätskor i kläderna.

  ”Jag bjuder på glass. Kom igen, du kan behöva lite laktos i magsäcken.”

8    ”Min lillebror börjar nian i höst. Helt sjukt. Förra veckan var han sju år, om du fattar.”

9     För varje kämpande andetag han tog, så föll han långsamt sönder inuti.

10.    ”Kan vi inte fortsätta?”

        ”Va, hur  menar du?”

         ”Du vet… hela vägen?”







By the way, en rolig incident. Emilie när vi tänkte ta en ganska avslöjande mening: "Vi tar den här, de kanske tror att det är Max...fast...det gör de ju inte...eftersom det är Basses kapitel..."

Kommentarer
Postat av: Alexa

”Kan vi inte fortsätta?”

”Va, hur menar du?”

”Du vet… hela vägen?”





SKA DOM SEXA NU!? :D

Fast ni kanske luras...? hm

2009-04-25 @ 22:54:23
Postat av: Erika

Åh, jag längtar! 8)

2009-04-25 @ 23:18:48
URL: http://morotsbitar.blogg.se/
Postat av: Mickis

Grymt spännande!! :D

2009-04-26 @ 12:00:06
Postat av: HALEY

”Kan vi inte fortsätta?”

”Va, hur menar du?”

”Du vet… hela vägen?”



-får lite andnöd-

SEEEX! SEEEX!

Eh. Ja.

2009-04-26 @ 18:28:52
URL: http://flumguarantee.blogg.se/
Postat av: Elvira

”Kan vi inte fortsätta?”

”Va, hur menar du?”

”Du vet… hela vägen?”



:')



Jag vill ha nytt kapitel nu, tycker att jag varit tålmodig länge nog.



(PS: SEXSEXSEX JA!)

2009-04-29 @ 12:00:20
Postat av: Emilie

Haha aw vad söta ni är allesammans! Jag ska se med Emy hur det går med kapitlet :)

2009-04-29 @ 15:19:17
Postat av: Emelie

OMG JAG DÖR!! :O VILL HA KAPITLET NUU :D<3



btw, jag kommer inte in på hemsidan :(:(

2009-05-05 @ 19:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0