Emy jag saknar dig

Jösses. Jag började skolan i måndags förra veckan, och om två veckor har jag världens fetaste hemtenta som jag inte fattar ett skit av, men i vilket fall som helst, jag har inte tänkt att sitta och sura över att jag inte klarar tentan när jag inte har gjort den än.

JAG SAKNAR EMY SÅ OTROLIGT FÖRJÄVLIGT MYCKET.
Är det fånigt eller? Jag saknar att få de där "Ska vi luncha på donken?" smsen och våra oändliga strövtåg efter snygga skor, eller fula skor, skrattattacker efter att ha sett någonting som ja, väcker vår humor. Våra långa fikor. Våra diskussioner om Max och Basse. Allt bara.

Jag hoppas att det kommer gå bra i skolan för dig och att vi pratar varje dag och att allt kommer fungera. Jag vet att jag låter desperat och manisk och jag vet inte vad, men jag känner mig så himla ensam här i stan utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0