Livstecken från mig

Hej på er!
  Hemskt ledsen för att jag inte har hört av mig på sååå länge och 90% av er undrar (såklart) hur det går med nästa kapitel. All of your questions will be answered!

I fredags träffade jag Emilie hela dagen och hade sjukt trevlig. Hon är verkligen min bästa vän. :) Världens finaste människa. Jag fick superfina presenter av henne, eftersom jag fyllde år för några dagar sedan. Tack. <3
  Jag jobbar som ett as, hela tiden. Kommer hem helt sönderstressad och halvt panikslagen, haha. I tre timmar efter att jag har kommit hem, så kan jag inte lugna ner mig. Det är helt galet. :P

Angående kapitlet så går det framåt! Jag har en del sidor i datorn och några till på papper. Igår hittade jag också början av kapitel 15 som saknas i kapitlet, och jag tänkte lägga upp det snart, så att ni själva kan se vad som faktiskt hände efter att Max kutade ifrån Basse i ren panik.
  När kapitlet är färdigt, vet jag inte, ibland kan jag skriva flera sidor på en dag och sedan kan det gå dagar utan att ett ord koommer fram. Tyvärr är det så det fungerar, tror jag. Jag jobbar på det, anyways!

Jag ska också jobba på en nyare layout till vårt JÄDDAS-dokument så att vi får ordning på hela grejen.



Är det någon som vill ha en frågestund eller liknande, om ni undrar över saker? I så fall fixar vi det.

PUSS på er. <3

Kommentarer
Postat av: sofia

häärligt med den där delen i kapitel 15!!!! vi väntar! :)

2009-08-17 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0