Kapitlet.

Aw, vad folk är söta som grattat mig :D Tänkte uppdatera lite om kapilet bara för att ni ska få veta hur det ligger till. Jag sitter inte fast, men det går inte framåt. Jag har för tillfället sexton sidor tror jag, och det står och väger fram och tillbaka på sidan tror jag.

Anledningen till detta är (haha yes jag har en) att min grupp och jag skriver vårt projektarbete som ska vara inlämnat på måndag, så vi har suttit hela veckan och tragglat med att få analysen bra och gud vet vad. Jag hoppas att alla förstår att det här är enormt krävande och att det finns grymt lite tid till mycket annat som inte hör skolan till - och på den tiden ska jag hinna med så mycket annat så det blir väldigt mycket omprioriteringar hit och dit.

Men jag skriver i alla fall. Håller på och pysslar med kapitlet nu och tänker sitta någon halvtimme till hade jag tänkt innan ögonen trillar ut ur sina hålor. Hoppas ni har en fortsatt härlig kväll och natt, jag själv självdör snart :P

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0