Twilight?

Är det någon mer än jag som är världens Twilightfan? Jag köpte dvdn i torsdags såfort jag kunde, så den inte tog slut :) Förvisso har jag sett dem fem, sex gånger redan men jag tycker det är helt okej att titta på den om och om igen, speciellt när Rob gör Edward så bra x_x

Angående kapitlet vet jag inte så mycket i nuläget, har inte hört något från Emy på ett tag men jag tror nog att hon har mycket att stå i och det är ju finslipet av kapitlet som är det jobbigaste att pilla med. Jag är glad över att ni ger er till tåls och att ni inte sliter oss i stycken.


//
Emilie


Yaay ^^

Kommentarer
Postat av: Erika

Aah, Twilight är undebar *_*



Igår läste jag om typ hälften av alla kapitel av jäddas hoho :3

2009-05-03 @ 11:56:34
URL: http://morotsbitar.blogg.se/
Postat av: Elvira

Twilight är great! Läste ut fyran nyss, blev lite dissappointed men men. Har du sett Hillywood's parodi på Twilight? Den äger :D



2009-05-03 @ 15:02:21
Postat av: Emilie

Jaaa det blev jag med, det verkade som att hon hade alldeles för lite tid på sig så hon bara kom på lite skit och slängde in... Haha, jag har sett den så många gånger och skrattar åt den forfarande :P

2009-05-03 @ 15:59:39
URL: http://jaddas.blogg.se/
Postat av: a

böckerna är kärlek <333 men filmen var långt ifrån lika bra ;)

2009-05-03 @ 20:39:45
Postat av: Emelie

Jag ÄLSKAR twilight (både böckerna och filmen)! :D fick hem min i torsdags jag med :D:D har sett den ett ANTAL ggr <333

2009-05-05 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0