update

Kapitlet går framåt, långsamt men framåt. Jag är grymt nervös över att det ska bli en lika stor flopp som det blev förra gången. Idag jobbar jag tolv till tjugo så jag vet inte om det blir mycket skriverier idag eller inte. I veckan kommer jag och min grupp kämpa med vårt projektarbete - det sista vi gör i BVG (beteendevetenskaplig grundkurs).

På lördag nästa vecka fyller jag tjugo. Då vet jag inte heller vad som händer, men jag ska hem till mamma och pappa och njuta av att vara "liten" igen. Det är så vuxet att bo hemifrån och med Sambo, två egna katter att ta hand om och räkningar som inte kan lämnas obetalda, eller som kan betalas av mamma och pappa. I vilket fall som helst kommer det bli skönt att komma hem igen, sitta ute på den solvärmda gräsmattan och njuta av körsbärsträdens blomblad som antagligen kommer landa i mitt hår.

Jag tycker om er så mycket, jag hoppas att ni förstår det :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Grattis i förskott!! :D

2009-05-17 @ 18:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0