Här var det dött :P

Hur har ni det allesammans?
På fredag får jag hem min första tenta för terminen och det svider redan lite i bröstet, men jag överlever, jag har ju gjort det fortfarande. Emy verkar haft en bra första vecka i skolan, nu har jag inte hört någonting från henne på ett tag men jag tror att hon har en hel del att stå i med :)
Jag tänkte bara säga hej innan det är dags för mig att åka till jobbet, ja, jo, för det gör jag ju fortfarande. Pluggar och jobbar och står i. Det är lite småtradigt men det fungerar  ^^
Jag vet inte riktigt hur det går med kapitlet men jag vet att Emy har skrivit på det! Sedan tänkte jag bara säga att jag lovar att jag ska svara på alla kommentarer jag fått angående kapitel 20, de är jättemånga och jättefina !
/Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0