Rykten?

Hej sötnosar <3

Jag hoppas att ni haft en underbar jul och ett härligt nyår! Själv har jag varit lite krasslig och inte alls känt mig på topp, jag tror bara det är jag som lyckas bli sjuk två nyårsaftonar i rad :P Jag vet att det är dött här för tillfället men vi gör det inte alls med flit. Jobb, uppsatser och annat plugg tar sjukt mycket tid som alltid, och vi känner båda två att vi försummar Max och Bastian, men vi gör det inte med flit.

Jag vet inte om det går rykten om att Jäddas är nerlagt, jag såg i gästboken att det fanns frågor om detta. Vad jag vet, är detta påstående falskt. Jäddas står lite still just nu - förra kapitlet kom i juli. Emy och jag har varit med om mycket det senaste halvåret, mer och svårare universitetstudier, privata kaos, jobb, ja. Jag vill inte komma med massa undanflykter men det enda jag tänkte säga är att nej, Max och Bastian lever kvar och det kommer de göra fram tills det att vi bestämmer oss för att det inte ska fortsätta. Eller tills det helt enkelt tar slut.

Jag ser fram emot att skriva mitt nästa kapitel
- fast känslan är tudelad dock. Så hemskt jag tyckte det var att skriva förra kapitlet hoppas jag att det aldrig kommer behöva ske igen, men det kan jag nog inte lova mig själv ens O_O Sorry för Emiliesvamlet.

I vilket fall som helst lever vi, och det gör Jäddas med. Emy och jag ska ses snart igen och prata och ha trevligt så mycket vi kan innan vi skiljs åt igen.

Hjärtan till er <3

Kommentarer
Postat av: Elin

åh, jag saknar jäddas så himla mycket, vill bara veta hur det ska gå med som små gulliga pojkarna. <3

2010-01-02 @ 18:52:07
Postat av: Myaki

Jag saknar JÄDDAS så sjukt mycket, och det är lite som ljuset i mörkret att läsa det ni skriver. Så jag hoppashoppashoppas att det kommer ett nytt kapitel snart, speciellt med tanke på att jag har tänkt så mycket på Max och Bastian den senaste tiden. o.o Men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge, eller hur? ^^

2010-01-07 @ 01:39:34
Postat av: cecilie -bloggvärldens mest musikfyllda blogg

vissa rykten kan man inte lita på .. ^^

2010-01-07 @ 02:36:54
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0