bara för att vi har världens tur

Vi har världens finaste läsare, vet ni det? <3


Åh. Jag har sådan ångest. Really. Andra hemtentan på mindre än två veckor och efter inlämningen av denna ska jag påbörja en ny. Det är tufft just nu och min hjärna, mitt hjärta och min kropp hinner inte riktigt med. Emy ska komma hit och hon ska vila mina nerver ett tag. Det ska bli skönt, jag är så fullkomligt stressad nu att kroppen lägger av när som helst.

Jag blir så glad att se er komma in här och kommentera och vara så fina fast att vi är så långsamma. Det betyder så sjukt mycket för mig att ni finns! Såhär i laddade tider är kommentarer det enda jag kan livnära mig på typ. Prestationsångest är fruktansvärt jobbigt när man aldrig får till någonting bra.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0