Från Emy via Emilie

Det här går att läsa på jaddas.tk -

HEJ på er!

Jag är så hemskthemskthemskt ledsen för att jag inte har gått in här och skrivit hur det går för mig med kapitlet. Sanning att säga så har jag haft JÄTTEdåligt samvete över att jag inte har lagt ut något, men hela förra läsåret har jag mått psykiskt dåligt över att bo i en stad jag inte trivdes i och läsa på en utbildning jag inte tyckte om, tillsammans med att min dator kraschade minst fem gånger och hela kapitlet försvann gång på gång. INTE SÅ KUL! Jag kom på den otroligt bra idén med att spara allt på en extern hårddisk, bara det att när datorn kraschade för femte gången så tyckte min externa hårddisk att det var en bra idé att vilja bli omformaterad nästa gång den kopplades in i en dator - kapitlet försvann igen.

Jag har jobbat nästan 150% i sommar, både nätter, morgnar och dagar, vilket har gjort att jag inte haft någon ork eller tid till att skriva. På min lediga tid har jag sovit, typ.

MEN NU kära vänner! Jag skriver som en dåre och det går framåt. Förhoppningsvis blir kapitlet klart SNART, men jag vågar inte lova någonting, men jag vill att ni ska veta att jag jobbar på det.

Jag är hemskthemskt ledsen för att det har blivit såhär, och det är HELT OCH HÅLLET mitt fel. Emilie och jag pratade lite om det här i somras (om hon kommer ihåg det. det var ett kort samtal XD) där vi pratade om att till kommande kapitel (inte det här, för det har ni väntat så länge på) kanske korta ner dem något, så att de kan komma ut lite fortare, för att både hon och jag känner att det är längden som gör det jobbigt att skriva (helt och hållet vårt eget fel, för det är ju vi som satt ribban haha). När man kommit femton sidor så vet man att man måste skriva minst femton till innan det är klart, liksom, och det känns TUNGT ibland! Så jag tror att vi ska försöka korta ner kapitlen och sedan få ut dem snabbare istället. Och nu pratar jag inte om att kapitlen ska bli fem sidor haha, men att de inte är på 30-35 sidor längre, utan kanske mer 15-20. Är det okej med er?


Åter igen - FÖRLÅT! Jag jobbar på det. Smakprov kommer senast i helgen. You have my word.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hungern är bästa kryddan heter det ju, så det är hellugnt.

Och jag tycker inte alls att det gör något om ni kortar ner dem lite. Hellre det och att ni orkar fortsätta skriva.

Kram!

2010-09-18 @ 13:36:02
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, jag längtar tes de kommer ut ett nytt kapitel. O som föregående sa, så gör de inte om kapitelen e kortare bara de kommer ut nya :"D



/a happiii fangirl :D

2010-09-22 @ 15:20:24
Postat av: Zain

Halloj! Jag kan vänta hur länge som helst, det är alltid värt det när det gäller er :)

Btw jag kom på en rolig grej idag. Jag bondade med en tjej i skolan över JÄDDAS och fick en vän för livet. Tack Em & Emy! :)

2010-09-24 @ 17:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0