Några sidor mitt i natten

Nu har jag suttit och skrivit tre sidor i alla fall, såhär mitt i natten. Det känns som att det är den enda tiden jag har över.
  På torsdag flyttar jag ner till skåne för att börja plugga och jag vet inte helt säkert när jag får tillgång till internet. Jag kommer meddela Emilie, så att hon kan hålla er uppdaterade på kapitlets status, men det går framåt people!
  Det är bara sjukt svårt att hinna skriva, när man ska packa ner halva sin tillvaro i en massa lådor och flytta till ett ställe där man känner en person och ska dela korridor med tio andra som man inte ens visste existerade. Läskigt!

Hoppas ni har det bra, och nu ska jag sova, trött som jag är.

Godnatt med er!

Kommentarer
Postat av: sofia

kämpa på! kul med massa nytt folk ju!

2009-08-18 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0