Lösningen till all of your problems

Nej, kanske inte, men ett!


Det är .TK's server som har det lite jobbigt med en mängd nya användare och inte pallar trycket, därför går det inte att gå genom .TK, men eftersom sidan ligger upplagd på passagen för tillfället (gash Emilie, vi måste fixa något annat webbhotell) så går det att gå den här vägen.

Sedan tänkte jag lägga upp kapitlet här också, om än tillfälligt, så att alla har möjlighet att läsa det. Det var någon som hade problem med att komma in på sidan överhuvudtaget.

KAPITLET ÄR FINISHED! Ska skicka det till Emilie later on.


Om ni läste texten som kommer upp när man försöker gå in på http://www.jaddas.tk så står det ju: At this moment Dot TK is a bit overwhelmed by all the new users. Therefore we are currently unable to handle your request. Please come back again later. Thank you for using Dot TK! 
  Och den förklarar ju i princip allting.


Inget att oroa sig för, gott folk, det ordnar sig!




Ang. kapitlet så tänkte jag också lägga upp en playlist med musik som jag har använt mig av när jag har skrivit. Dock gör jag inte det i förväg, då det kanske avslöjar liiiite mycket.


Puss på er, tack för att ni väntar!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Egentligen förstod jag ju genom att läsa på tk.sidan men jag var bara tvungen att kasta ur min frustration någonstans. DU ÄR SÅ DUKTIG! <3

2009-05-06 @ 13:29:34
URL: http://vintertroll.blogg.se/
Postat av: Emelie

HEMSIDAN FUNKAR NU :D:D LÄGG UPP KAPITLET :O:O :D:D:D!!!

2009-05-06 @ 16:07:49
Postat av: sofia

allt låter skitbra!! bra jobbat!!

2009-05-06 @ 20:02:55
Postat av: Erika

Wiiie! :DDD Kul att det nya kapitlet börjar närma sig.

Och det där med musiken, jätteroligt! Musik<3

2009-05-06 @ 20:24:53
URL: http://morotsbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0