Only the good die young

I ena sekunden tror man att allting är bra, och i nästa krackelerar världen och spricker långsamt sönder framför ens ögon. Verkligheten ser helt plötsligt annorlunda ut, och den kommer aldrig att kunna återgå till sin forna spegelbild.
Varje sekund börjar kännas som en evighet och varje andetag som en evighetslång tortyr.
Det är egentligen fånigt att reagera så stark, men jag var dum nog att tro, som så många andra, att det här aldrig kommer drabba mig och de jag älskar.
Plötsligt känns allt så nära och verkligt, och varje minut hoppas jag att jag ska vakna upp ur en dröm, eller att ett mirakel ska inträffa.

Livet är för fan inte rättvist.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Jag känner mig så hemsk som är på sådant avstånd. Jag vill bara burra mig in i ditt hår och ge dig en stor kram och säga att jag finns där, för dig, om du vill att jag ska finnas till hands.



Emyliten. Skitunge. Finaste vännen.Sötbarn! Du har ju en del av mitt hjärta och det gör ont att höra dig ledsen. Hör av dig om du vill prata. Men jag förstår om du inte vill det också. Suck.. Jag vill kunna göra så mycket men just nu känner jag mig handfallen och totalt jag vet inte vad.

Postat av: Kinga

Hej!

Först av allt vill jag bara säga ärligt, att:

Ja, detta är en reklam-kommentar, och ifall jag på något sätt gjort dig arg på grund av det, så ber jag om ursäkt!



Vi har nämligen en tävling i vår blogg, där man kan vinna ett presentkort från http://www.solentro.se på 500kr i 5 veckor.

Varje vecka drar vi en ny vinnare! Solentro är en hemsida där man kan göra sin egen bok!

Vi går genom listan på 'Litteraturbloggar' via 'Bloglovin'. Därför får du som litteraturblogg denna lilla reklam från oss!



Vi driver en twilightblogg, och om du gillar böckerna är det ju superkul, men denna tävling är bredare än så!

vi vill nå ut till andra läsare, blivande författare eller poeter! Författande är det somdrivit oss till att starta denna bloggen, och tack vare böckerna hade inte vi varit något.

Så denna tävling är ett stort tack till alla läsare, där vi kan ge tillbaka och kanske upptäcka en ny blivande bestseller?



Tävlingen hittar du här:

http://www.thetwilightsaga.se/gor-en-egen-bok/



mvh Kinga Dukaj

Admin och designansvarig på

http://www.thetwilightsaga.se/

2009-10-19 @ 11:01:25
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Fanny

Ta din tid med kapitlet, inget är lika viktigt som ditt vällmående. Hoppas allt blir bättre för dig snart å saker och ting ordnar upp sig.

Jag skickar med lite 'Må Bra' med kommentaren åt dig också.

2009-10-24 @ 19:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0