Kaos

Hejhej!

Idag åker jag hem till mamma och pappa, och imårrn är morfars begravning. Jag ber om ursäkt, precis som Emy innan mig, för att jag inte varit så aktiv här, eller någon annanstans. Jag har behövt lite tid till att tänka, och jobbat grymt mycket. Jag kom inte in på det jag tänkt gå på i höst, men kom in på en distanskurs i kriminologi och har en garanterad plats på sociologi 2.

Mycket har hänt i mitt liv på bara ett par veckor, och jag har gett er alldeles för lite respons till alla era underbara kommentarer. Men jag lovar att det ska bli ändring på det! Bara ni orkar vänta, som så många andra gånger, kommer allt få ett svar.

Tack för att ni finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0