Sorry!

Hej allesammans!

Jag ber om ursäkt (än en gång) för väldigt dålig uppdatering. Jag har jobbat så grymt mycket de senaste två veckorna  att jag knappt vet vad jag heter, på två veckor har jag haft en dag ledig i veckan vilket kanske inte verkar så jobbigt som det låter, men jag har stupat i säng efter varje arbetspass (som vissa har varit 10 timmar långa) och därför har det blivit som det blivit.

Mycket av fritiden har fungerat som rehabilitering runt alla tankar om morfar, och om en vecka kommer jag sitta i kyrkan och se på hans kista och säga farväl för sista gången. Det gör fortfarande grymt ont i hjärtat så fort jag tänker på honom, en stor person har lämnat min familj, och det har redan skapat ett stort hål i vår släkt.

Aja, jag ska inte sitta och deppa ihop framför er! Emy och jag ska förmodligen ses på fredag och det ser jag verkligen fram emot, jag har saknat henne så otroligt mycket! Sen på lördag och söndag är jag i Sthlm med min sambo, och på måndag är det jobb igen, men jag ska försöka sätta mig ner med alla fina kommentarer jag fått från er alla! Jag hoppas att ni har överseende för allting just nu, det mesta är upp och ner och bak och fram.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0