Videoblogg; frågestund

Hej Allesammans! Emy kom ju med det ypperliga förslaget att vi skulle göra en videoblogg och ja, ni hakade ju på och vi fick rätta oss efter era önskemål ;) Nä men ja, jag ska väl inte hålla något inledningstal. Vi är flummiga och det tog evigheter till att våga göra den här och vi är skitnervösa nu när vi ska lägga upp den och allt. Vi har till och med redan fått kommentarer om att det var deras "Worst five seconds in my life" så vi kan ju inte ha gjort så fint intryck :P Det sista vi vill säga är väl; var snälla mot oss stackare och klaga inte allt för mycket på utseende/röst/uttalanden etc :P


Vi hoppas att svaren lever upp till era förväntningar!

 

 

 

 

Edit; Men hallåå, vad gör jag med håret hela tiden? Haha. (Emilie)


Kommentarer
Postat av: Moa

Blev sådär otroligt glad av att kolla! :D

Och jag ser fram emot boken... ;)

2011-03-02 @ 17:25:17
URL: http://fantiserar.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag tycker frågestunden var toppen! Det var roligt att höra hur ni tänkte kring frågorna. :-D Kram!

2011-03-02 @ 18:22:41
URL: http://www.pernillabjorklund.se
Postat av: Tilda

Lalalala~ den heter Din skugga.

Ni är så grymt gulliga.

Dessutom så tror jag inte att det fanns några bra namn på hoggy. Själv hette jag Tess Evans...

2011-03-02 @ 20:31:51
Postat av: Rasmus

Det här var typ bäst, jag tyckte det här var fantastiskt, helt enkelt.

2011-03-03 @ 21:45:52
Postat av: Johanna

Åh, vad kul med videoblogg! Och superkul att ni svarade på frågorna.

2011-03-20 @ 09:20:16
URL: http://barahimlenserpa.blogg.se/
Postat av: Sam

Ahh, del 2 funkar inte för mig! D:

2011-04-06 @ 14:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0